HR Summit Plovdiv 2019

22 март Международен панаир палата 7

Всяка година ние събираме за Вас най-добрите казуси и примери от реалната практика

Напоследък в публичното пространство има много противоположни мнения, че професията ,,HR специалист“ ще напусне пазара или, напротив, ще бъде много търсена. Убедени сме, че HR професията ще запази позицията си, но в различна форма. Сега пазарът  има нужда най-вече от партньори, стратези и HR-оптимизатори. Професията ,,HR специалист“ се развива!

Нашата цел е да ви помогнем да се издигнете на по-високо ниво на професионално развитие – да станете HR бизнес партньор, ценен и незаменим ресурс за компанията!

HR Summit

По време на конференцията HR мениджъри от водещи компании и признати HR експерти ще обсъдят най-важните въпроси в управлението на човешките ресурси включително, промяна структурата, задачи и инструментите на HR отдела, като ще представят най-интересните казуси от практиката. Програмата включва разнообразни формати на презентации и дискусии: стратегически сесии, практически семинари, разбор на бизнес казуси, кръгли маси, презентации на полезни HR инструменти.

Присъединете се към обсъждането на актуални HR-задачи на HR Summit & Career Fair Plovdiv 2019! Приемете нови идеи, споделете опит, общувайте с HR-колеги!

Какво да очаквате на конференцията:

  • Повече от 16 часа дискусии, кръгли маси и комуникация с експерти от ключовите индустрии и бизнес партньори
  • Инструменти, които можете да приложите във вашата компания.
  • Запознаване със съмишленици и бъдещи партньори в неформална, комфортна обстановка и попълване на базата данни за контакти
  • Инвестиране във вашия личен и професионален растеж, тъй като предлаганите казуси са реални и практични и, разбира се, могат да служат за пример
  • Нови решения и идеи, обмен на опит и опит

И в резултат ще:

  • Научите за текущата ситуация на пазара на труда, тенденциите и прогнозите
  • Можете да оцените персонала на вашата компания и правилно да интерпретирате резултатите
  • Научите за правилното изравняване на мотивационните политики и KPI
  • Увеличите производителността на служителите чрез регулиране на труда
  • Изградите вътрешни комуникации чрез създаване на единно пространство за комуникация и повишаване удовлетвореността на персонала

Лектори

Любомир Атанасов
Управител “Интернет Медиа Груп ООД”
Таня Бояджиева
Мениджър на ТАБ Нео-мениджмънт
Мария Шишкова
Управляващ съдружник на Еймс Хюман Кепитал
Йордан Ангелов
Ръководител на Trainig Center IJ
Милена Хаджииванова
Основател и управител на Ейч Вижън
Мария Гергова-Бенгтсон
Основател и собственик на Юнайтед Партнърс
Калина Петкова
Управител на Бойден България
Ирена Жотева
Управител на HILL International Bulgaria
Мария Маврудиева
Изпълнителен директор на Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ).
Елина Желева
Основател и Управляващ директор
Анна Габровска
Директор "Човешки ресурси", Кока-Кола ХБК България
Виктория  Чорбаджийска
Мениджър Човешки ресурси в АББ България ЕООД
Петя Попова
Директор Човешки Ресурси Gemseek Group
Цветелина Добрева
Управител на Цветелина Мюзик
Ирина Атанасова
Управител на Спортно студио Камато
Паулина Георгиева
Управляващ директор и собственик на ТAURUS Consultants
Ивелина Атанасова
Управляващ директор в Newtrend Agency
Аглика Адамова
Директор “Човешки Ресурси” в Нарру Bar & Grill
проф. дпн Дора Левтерова – Гаджалова
Директор на Университетски център за кариерно развитие ПУ „Паисий Хилендарски“
Галина Георгиева
Ръководител “Човешки ресурси” на “Дунапак Родина” АД
Гергана Маркова
Управител в Ликора ООД
Милен Великов
HR експерт
Румен Георгиев
Главен уеб разработчик в Дигитална агенция SEOMAX
Борислав Домусчиев
Managing Director cQuest research and consulting
Христо Радичев
Управител на Медияпост Хит Мейл
Петър Дяксов
Управител на Уеб агенцията Tendrik
Станимир Георгиев
Уеб дизайнер и разработчик в дигитална агенция SEOMAX
Радостина Илиева
Консултант в „СимРа Консултинг Истърн Юръп“ЕООД
Петър Лозанов
Управител на Symbol Media Group
Тодор Терзиев
Управител на NSR Hr & Consulting
Лола Халим
Регионален консултант ManpowerGroup България
Жанет Найденова
Съосновател и Председател на Българска Е-комерс Асоциация
Християна Петкова
Ръководител на отдел дигитален маркетинг в Дигитална агенция Seomax
Паолина Йорданова
Управление и развитие на таланти
Огнян Дренски
Директор на SBC - Училище за бизнес компетенции
Николай Николов
Изпълнителен директор и партньор в Хорайзънс България
Лъчезар Белански
Оперативен мениджър в Bulwork
Ергюл Муса Мехмед – Богова
HR мениджър в Aгенция " Ерник "
Елица Панева
Старши консултант обучение и подбор на персонал в Ан Мари HR Агенция
Мария Дойкова
Eксперт проекти
Инж. Николай Чалъков
Председател на СТООС Нетуърк България
Костадин Паев
Специалист Обслужване на Клиенти и Техническа Поддръжка
Диян Попов
Гл. Готвач комплекс Житари с. Житница
Деница Дачева
Копирайтър
Мария Суванджиева
Event manager Dream Agency
Вера Пицева
Web & Graphic Design
Мария Миланова
Project Web Manager в Дигитална агенция SEOMAX
Алекс Кьосев
Technical Support Operator

Експерти от много компании ще споделят своя опит.

Програма

Обща програма

8.30 – 9.30Регистрация
9.30 – 9.50Откриване на конференцията
10.00 – 13.10Тематичен план
13.10 – 14.00Обеден нетуъркинг
14.00 - 17.50Тематичен план
17.20 - 17.30Закриване на конференцията
19.00 – 23.00Networking party

Панел 1 "Employer Branding. Човекът в центъра на комуникациите"

09:30 - 09:50Прогнози за развитието на HR пазара в БългарияМария Шишкова
10:00 - 10:40Как да извършим одит на HR бранда? Определяме силните страни и зоните на развитие.Паулина Георгиева
10:50 - 11:30Customer & Employee Experience. Как да създадем цялостно усещане за компанията?Елина Желева
11:40 - 12:20EVP (Employee Value Proposition). Как да разработим ценностното предложение на бранда за различните категории служители?Милен Великов
12:30 - 13:00Employer Brand за поколения Y, Z. Как да привлечем вниманието на служителите на хилядолетието в едно пренаситено цифрово пространство?Петър Лозанов
13:00 - 14:00ОБЕДНА ПОЧИВКА
14:00 - 14:40Как да създадем ефективна стратегия за популяризиране на бранда в пресечната точка на маркетинга, PR и HR?Мария Гергова-Бенгтсон
14:50 - 15:30Digital PR & Online Reputation Management (ORM)- Управление на репутацията в ИнтернетПетър Дяксов
15:40 - 17:00Digital Employer Brand. Работещи канали за популяризиране и развитие на бранда в Интернет.Християна Петкова, Станимир Георгиев, Любомир Атанасов, Петър Дяксов, Румен Георгиев.

Дискусионен панел 2 "Полезни съвети и работещи практики"

10:00 - 11:30Подбор на персонала. Ефективни методи за намиране на качествени служители в условията на недостиг на квалифицирани кадри на пазара на труда.Модератор: Калина Петкова. Участници: Николай Николов, Лъчезар Белански, Елица Панева, Лола Халим
11:40 - 13:00Адаптацията на персонала. Как да не загубим служителя в първите дни и да му помогнем да влезне в колектива.Модератор: Йордан Ангелов. Участници: Паолина Йорданова,Калина Петкова-Иванова,
13:00 - 14:00ОБЕДНА ПОЧИВКА
14:00 - 14:50Оценката на персонала. Как да направим трудното лесно и да разберем, кой служител работи ефективно, а кой не?Модератор: Милена Хаджииванова. Участници: Ергюл Муса Мехмед – Богова, Ирена Жотева, Тодор Терзиев,
15:00 - 15:50Мотивацията на персонала. Как да стимулираме служителите да работят ефективно и да са лоялни към компанията?Модератор: Тодор Терзиев. Участници: Таня Бояджиева, Милен Великов, Христо Радичев, Ивелина Атанасова
16:00 - 17:00Обучението и развитието на персонала, като фактор за успеха на компанията в условията на висока конкуренция и намалено потребление.Модератор: Мария Шишкова. Участници: Огнян Дренски, Радостина Илиева. Гергана Маркова,

Панел 3. Кръгла маса. ,,Управлението на персонала в съвременните условия.“

10.00-11.30Новите роли на HR специалиста и особенностите на националния HR-мениджмънт. Преход от управление на персонала към управление на екипа и на процесите.Модератор: Таня Бояджиева. Участници: Аглика Адамова, Галина Георгиева,
11.40-13.00Управление ефективността на работа на персонала, чрез оптимизация на бизнес процесите и проектиране на ефективна структура на управление.Модератор:Любомир Атанасов. Участници: Николай Чалъков, Живо Николчин, Огнян Дренски,
13:00 - 14:00ОБЕДНА ПОЧИВКА
14.00-14.50Лоялността на персонала като основен показател за стабилността на компанията и инструмент за минимизация текучеството на персонала и задържане на ключовите служители.Модератор: Петя Попова. Участници: Виктория Чорбаджийска,Живо Николчин, Аглика Адамова,
15.00-15.50Управление на промените. Как ефективно да управляваме промените в организацията и ефективно да реализираме решенията си.Модератор: Виктория Чорбаджийска. Участници: Мария Дойкова, Борислав Домусчиев,
16.00-17.00Планиране и развитие на кариерата. Програмите за развитие на служителите като инструмент за построяване на кариерата в компанията.Модератор: Йордан Ангелов. Участници:Анна Габровска,Галина Георгиева, Росица Христева, Мария Никовска

ЦЕНИ

200 лева

Цената включва неограничен достъп до всички мероприятия и сертификат за участие

240 лева

Цената включва неограничен достъп до всички мероприятия и покана за VIP party meeting и сертификат за участие

400 лева

Цената включва неограничен достъп до всички мероприятия за двама и покана за VIP party meeting и сертификат за участие

Посочените цени са без включено ДДС.

Всеки регистрирал и заплатил до 10 Март получава безплатно ,,Практическо ръководство ,,Employer Brand – от разработката до реализацията“ и тримесечен абонамент за Myjob.bg.

РЕГИСТРАЦИЯ

Телефон за връзка

  • 0899/949 565

Email за връзка

  • info@digital4plovdiv.com

Адрес на офис

  • ул. Вълко Шопов 2Б
© 2019 Di Tech. Уеб дизайн от SEOMAX.bg | Общи условия